Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


onsdag 3 november 2010

Onsdag 3 nov, barmark 2c och lätt vind, regn in på sena natten.


Upptag 08.00 vit hare, riktigt vinter vit, såg den 2 gånger utan att komma till skott, Iso 50 sek efter andra gången, fick ihop ca 50 min drevtid idag, med en 20min tappt och nån 5-10min tappt.
Dötappt dock på i stort sett samma ställe som sist.
Undrar vad haren gör..han ringar ganska stor nu, krymper väl ringarna framöver hoppas jag, men han fin kammade verkligen hela området..mycket bra jaktlust.
Imorrn ska jag prova den igen, sen får han vila i 3 dagar, kanske 4 dagar.

Lägger ut 2 filmsnuttar till från dagen, han driver på båda dock en bit bort så ljudkvaliten är sådär, har du bra ljud i datorn så vrid upp på max, gärna med nån extra högtalare så kanske ljudet kommer lite mer..
Denna snutt är det sista innan dötapten..svårt med knallvita harar på barmarken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar