Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


lördag 30 oktober 2010

Lördag igen, visar lite bilder från kvälls promenad med Iso, imorrn hoppas jag få visa lite sköna jakt moments!



Bjuder även på veckans v75 tips!!

Avd 1 spik nr 1 chimall TT ( Spets och slut, punkt slut!)
Avd 2 spik nr 3 bruce tooma ( spets och slut snart hämtar vi ut)
Avd 3 spik nr 8 Maharjaja (2640m, vem ska kunna stå emot denna tanks?)
Avd 4 1,2,3,5,6,7,10,11,12
Avd 5 2,4,6,8,11,13,14
Avd 6 3,4,7,9
avd 7 2,4,5,7,9

Lycka till!
Detta är vägen till möjligheten till frijakt under hela säsongen! :-)

2 kommentarer:

  1. Jag kommer snart och driver in mina 500 kr....
    :P

    Fina bilder och filmer på ISO, de kommer gå fint på snön ska du se... =)

    SvaraRadera
  2. Det är min hålhake för att jag ska få jaga ihop med kusinen så våra hussar kan ses...ska bli spännande att se hur jag fungerar på snö:) Tror det blir lite kallt om tassarna :-/ Imorrn ska jag ut och jaga hararna igen iaf:)!

    SvaraRadera