Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


måndag 27 september 2010

Radio västernorrland och älgkötts snack med bland annat min gode vän Niklas..den jäkeln..haha

dra muspekaren över det svarta fälltet så hittar ni länken!

http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=66

Går ni in på sändningen mellan 15.30 och 16.00 så kan ni lyssna på mitt radioframträdande där jag skulle svara på frågor om älgkött.

Den första som ringer in för att trakassera mig är min gode vän och kock kollega Niklas Eriksson!!
...Blev rätt ställd och började skratta men vi redde nog ut det tillslut iaf, sen fortsatte det med en tjurig tant från övik och avslutades med tack och lov en klok kille från Härnösand!

Jaktmässigt händer inget idag eller imorrn för oss, ytterligare en stövare höll på att stryka med idag men klarade sig precis..hagelbössa på ena axeln och älgstudsare på den andra..enda alternativet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar