Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


söndag 11 april 2010

Angel lördag

I helgen har jag varit med husse i härnösand som ni vet, har varit härligt med bra väder och fiske och massa gubbar att busa med, även om jag inte är så busig längre..mest sugen på att knycka nåt att äta om tillfälle ges..Fick springa lös på isen då husse och hans angel kompisar hade koll på mig, jag sprang på "fällningarna" och bet i gäddorna som kom upp ur hålen. Det var roligt att fiska! Men efter 3 timmars fiskande var jag trött så jag bäddade på en sten och somnade där ett tag tills vi gick upp till stugan och jag fick sova i soffan..skönt i jaktstugan!

2 kommentarer:

  1. haha, pejlen är på ser jag=)
    // jerry

    SvaraRadera
  2. Man måste ju träna på dess funktioner inför hösten! Eller rätt vad det är så kommer det en av naturens största parasiter från snvf och knycker honom så han får åka tunnelbana i resten av sitt liv..då måste ju jag kunna spåra upp han..:-)

    SvaraRadera