Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


söndag 21 mars 2010

söndag..

SÖN! Med SM-final i bandy! Hammarby vs Bollnäs och nu ska vi se om det blir vår eller inte, det säkraste vår tecknet är annars att Hammarby förlorar Sm finalen.
Jag kan inte riktigt utse någon personlig favorit utan får hoppas bästa lag vinner.

Hamiltonföreningen har årsmöte 8maj och sen är det utställning 9 maj i sollefteå, funderar på om jag kanske ska åka upp och lyssna på mötet, kan vara intressant.
Då tänkte jag att om jag ändå skall åka upp så kan man väl försöka ställa ut Iso igen, men i junkl denna gång isåf.
Kan bli en rolig helg, likaväl som att sitta hemma och uggla..eller vad säger ni?

För övrigt ligger iso och sover, han tog sovmorgon idag tillsammans med husse och matte..
På söndagar ska man ligga länge i sängen..synd bara att han måste äta upp sin säng, förstår inte vad det är med skumgummi som är så gott? Efter 11år som kock har jag hittils inte hittat nåt att göra med skumgummi och läder..smaken är som baken tydligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar