Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


fredag 12 februari 2010

Vi inleder helgen med lite färska bilder!
















Idag har jag haft min första dust med husse, jag är ganska morsk nu, ja jag tycker att jag ska få bestämma om när det är nog med tex bitande. För jag bits el nyps hårt nu!
Men idag fick husse nog och vi hade en makt kamp här på kvällen..husse vann med 10-0...men jag kommer nog igen!
Då blir det match igen;)
Annars är jag så duktig, går fot på promenad vid tillsägelse, stannar om nån säger stanna (i koppel iaf) kan sitta, ligga, vacker tass och gissa hand:)
Söker ofta ögonkontakt och väntar på lov att gå in el ut vilket husse tycker är bra. Äter som en galning, älskar mat!
Sover länge på morgonen, vilket husse och matte gillar.
Har dessutom varit hemma själv i 2 dagar nu, husse pappa Birger har kommit hem till mig vid lunch och gått med mig i 45-50 min sen har jag fått vara själv till 16. Har gått jätte bra förrutom att jag åt upp halva stövar tidningen och mattes jacka till lunch.
Imorrn ska vi plumsa upp till jaktstugan och skotta av taket så det inte rasar in! Jag får nog gå i husses spår.
Återkommer kanske med bilder från morgondagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar