Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


söndag 21 februari 2010

Utställning i Ö-vik







Idag har jag och husse vart på utställning i övik, husse klev upp efter 3 tim sömn och började packa ihop, jag vägrade kliva upp, husse fick lyfta upp mig och dra mig till bilen..fattar inte vad idioten håller på med :-/ är -20 och blåser 10s/m då ska den tomten ut och släpa mig runt halva västernorrland...suck..blir inte klok på människorna..när vi kommer fram ser jag att kanske 30 hundar till råkat ut för samma öde..dom fick iaf springa runt, jag fick mest stå stilla och det gjorde jag ganska bra tyckte husse..själv tyckte jag det sög! Träffade farbror lassebos bellman och hans husse, dom fick med sig ett 1a pris men tyvärr inget cert..lite synd men vi tyckte dom var väldigt trevliga ändå!
På ena av bilderna sitter Jerry som husse drivit igång ungdomsklubben med och längst ner Brattåsbäckens zeb som fick första pris och cert..grattis till han!
Nu är vi iaf hemma och jag ska nog ligga i bädden hela kvällen och husse och matte i soffan!
Heja Sverige ikväll!! Nu knäcker vi finnarna även i hockey ;-) !!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Va fan.... när tog du det kortet? hahah=)
    smyg fota mig sådära:P

    SvaraRadera
  2. haha..papparatzzi! Var ju bellman jag skulle fota och så klämde du in huvet emellan! haha..l
    /linslus

    SvaraRadera