Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


fredag 5 februari 2010

Svarta vita iso


Idag har varit en vanlig dag, sprungit lite i spårlina på parkering och kört herre på täppan med matte, ätit på min säng, bitit husse och matte, försökt tömma soppåsen 25 gånger utan resultat.
Ja det rullar på..hoppas vi kan göra nåt skoj snart..
tur jag inte vet hur roligt det är att vara i skogen än för då hade jag nog vart tokig nu.
Sov gott alla mina hundvänner och människovänner..imorrn sover jag nog till 10 om inte nån väcker mig dvs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar