Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


tisdag 2 februari 2010

Godisregn!




Husse var på bandyträning ikväll, på vägen hem köpte han lite godis till matte.
När han kom innanför dörren med sin stora bandytrunk så måste jag fram och hälsa, flyger fram som en ledad vobbler och skriker ut min glädje! Hoppar och blir jätte jätte glad, husse ramlade nästan bakåt i dörren och rev ner anteckningstavlan på dörren och fastnade med trunken i dörrposten, då ser jag godis påsen! Ett välriktat hopp och sen sätta tänderna i påsen och vips så var det godis på hela golvet!!!
Men som vanligt så får man inte smaka utan får en arg husse på sig och måste sätta sig på bädden:( Han är så jävla sur gubbjäkeln!!
Nu är golvet rent och inget finns att äta på..men då har man alltid bädden man kan kliva in på:) :) ska riva den i stycken!!! Tyvärr besitter jag inte den delen att tänka på att ju mer jag river sönder och äter av den ju mindre har jag att ligga på....men det skiter jag i! Kan lägga mig på hallmattan..den går också att äta på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar